In mijn werk spelen nieuwsgierigheid, betekenisgeving, samenwerking en presenteren een cruciale rol. Terugkerend thema in mijn werk is de mens, solitair én in haar omgeving. Daarbij kunnen een historische- en politieke context van belang zijn. Ik gebruik daarvoor diverse technieken: tekenen, schilderen, installatie, mail-art, performance, film, keramiek, textiel of een mengvorm van twee of meerdere hiervan.
Nieuwsgierigheid – heeft betrekking op nieuwe ontwikkelingen, inzichten, de vrijheid om te onderzoeken hoe dit ons leven en wereldbeeld veranderd en hoe dit gepresenteerd kan worden.
Betekenisgeving – een object, gedachte, beeld of zelfs ervaring kan voor een ieder anders zijn, anders ervaren worden. Communiceren is de enige manier om hier achter te komen en kan altijd weer voor verrassingen zorgen.
Samenwerken – in het beeld, de ontwikkeling, de presentatie. Zo leidde dit eerder tot een groot aantal mail-art projecten, tot het tijdschrift Afzet dat haar lustrum in Amsterdam in de Schottenburgh vierde. Dit leidde tot de Nouveau Nihilisten, een samenwerkingsverband met Martin Helm en Let Bijkersma en mijn etalage-galerie So-called. Tevens ben ik betrokken geweest bij de kunstenaarsgroep Zeevonk en nog betrokken bij Drijvend Staal. In 2019 startte ik PleisterPlaats de Wankele Wifi, een project met Claire Delperdange; deze wordt juni 2023 voor het eerst getoond. Voor de zomer van 2020 werkte ik aan de presentatie The Juror Does Not Weed waarvoor ik 15 kunstenaars had uitgenodigd samen te werken aan een soort ‘huis van de kunstenaar’. Momenteel werk ik mee aan de organisatie van De Klas van 69 een reünie expositie van onze KABK-klas: 50 jaar na ons afstuderen.